.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش مطهری برای انصراف خاتمی از نامزدی

عضو مشهور جریان اصولگرایی مجلس با بیان اینکه با حضور خاتمی در عرصه انتخابات طرح معرفی دو نامزد از سوی اصولگرایان منتفی شده است، از رایزنی با خاتمی برای کناره گیری‌ از کاندیداتوری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، علی مطهری یادآور شد: طرح معرفی همزمان دو نامزد اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری به نحوی که هیچکدام از آنان رئیس جمهور فعلی نباشند با اشخاص مختلف در میان گذاشته شد و همه افراد با آن موافق بودند. طرح هم اکنون هم زمینه خوبی دارد اما ادامه پیگیری طرح منوط به این است که آقای خاتمی کاندیدای ریاست جمهوری نباشد یا اینکه از عرصه کنار بکشد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت ادامه داد: طبیعتا با حضور خاتمی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ما طرح خود را پیگیری نخواهیم کرد.

وی درخصوص احتمال تغییر درطرح یاد شده و مذاکره با احمدی نژاد به عنوان یکی از آن دو نامزد تاکید کرد: بعید می دانم بتوان با آقای احمدی نژاد مذاکره کرد.

مطهری در عین حال بیان داشت : با حضور خاتمی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اجماع نسبی روی احمدی نژاد به عنوان نامزد اصولگرایان صورت می گیرد اما اگر خاتمی حضور نداشته باشد وضع به طور کامل عوض می شود.

مطهری درخصوص نامزدی خاتمی در انتخابات نیز گفت: با نامزدی خاتمی موافق نیستم چون ایشان را چهره فکری می دانم نه اجرایی و او را مناسب ریاست جمهوری نمی دانم.

وی اضافه کرد: در مجموع اگر خاتمی نامزد نشود برای خودش بهتر است هر چند در نهایت خود ایشان تصمیم گیرنده خواهد بود.

این نماینده اصولگرا در مورد احتمال رای آوری خاتمی در انتخابات خاطرنشان کرد: ممکن است خاتمی رای بیاورد اما این هم ممکن است که خاتمی حضور یابد و رای هم نیاورد که در آن صورت جایگاه فعلی خود را هم از دست می دهد.

مطهری به مهر گفت : صلاح نمی دانم خاتمی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شود، بر همین اساس با توجه به طرح مورد نظر برای معرفی دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری در بین اصولگرایان به نحوی که احمدی نژاد جزو آن دو نباشد را همچنان که با بسیاری شخصیتها در میان گذاشته ایم با خاتمی نیز مطرح می کنیم و طی ملاقاتی درخواست خواهیم کرد در انتخابات شرکت نکند.

وی در پایان تاکید کرد که در صورت انصراف خاتمی در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری طرح مذکور بار دیگر به جریان خواهد افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.